תאג"ד פרק 14


תאג"ד פרק 14 לצפייה ישירה היא הדרמה היומית הצבאית החדשה של יס, הסובלת מטעויות טכניות בסיסיות מתסכלות, כי הן רק מדגישות עד כמה הסדרה הזו טובה. יא מקנה תחושה קלילה, או לפחות של תמהיל טוב בין מרכיביה. בין האירועים הרי הגורל והקנוניה המתרקמת, לבין ההווי הצבאי, ההורמונים הגועשים, המשולשים הרומנטיים, מכירת תרופות פגות תוקף לבדואים בסביבה או הטבח המפחיד שמדיר חובש כי נתן פטור למישהי יפה מתורנות מטבח. "תאג"ד" עובדת במקביל במספר חזיתות שלפחות בחלקן מספקות עניין מסוים, ניחנת לכל אורכה במשחק לא רע של רוב הנוכחים, הדיאלוגים סבירים וקולחים, הצילום והעריכה מוצלחים רוב הזמן.

תקציר תאג"ד פרק 14: תומר קפון ("פאודה") יגלם את החובש הגדודי שיהווה את ציר העלילה, אבל כמו בדרמה יומית מספר הדמויות היא אינסופי, ובהתאם לבסיס צהל"י הטרוגני הוא מכסה את כל המגזרים: רוסי (מקרר), אתיופי, חובש כיפה סרוגה, ערסים ובני טובים (זהירות, חלקם צעד מקלישאה). הזדהות היא מילת המפתח, ומרגישים שרובין היה שם, זה מתבטא בתסריט ובדיאלוגים הריאליסטיים. זה מאפשר גם להווי בסיסי שכל מי שבילה שתי דקות בצה"ל יודע כמה הוא עלול להיות משמים, להרגיש כמו הדבר האמיתי. עם דניאל גד, שירה נאור, קובי פרג' ועוד.

תאג"ד פרק 14 לצפייה ישירה:
לשם הבהרה, התכנים המובאים אליכם אינם נמצאים על שרתי האתר, איננו בעליהם ואנו לא תומכים בתכנים לא חוקיים. השימוש בתוכן נעשה כשיתוף.





3 תגובות: